Visszatérítési és visszatérési politika

Visszatér
Irányelveink 30 napig tartanak. Ha 30 napjaink a vásárlás óta elteltek, sajnos nem tudunk visszatérítést vagy csereprogramot kínálni.

Ahhoz, hogy jogosult legyen visszatérésre, a termék nem lehet használt állapotban és ugyanabban a állapotban kell visszaküldeni, ahogy azt megkapta. A terméknek az eredeti csomagolásban kell lennie.

Többféle áru mentesül a visszaküldéstől. A romlandó áruk, például az élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem vihetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További vissza nem téríthető tételek:
Ajándékkártya
Letölthető szoftverek
Néhány egészségügyi és testápolási cikk

A visszatérítési eljárás befejezéséhez átvételi elismervényt vagy vásárlási bizonylatot kell kérnünk.

Kérjük, ne küldje el a vásárolt terméket a gyártónak. Oda kell visszaküldenie, ahol a terméket rendelte.

Bizonyos esetekben csak részleges visszatérítések adhatók (ha van ilyen)
Könyv nyilvánvaló használat jeleivel
CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videojáték, kazetta vagy vinil rekord megnyitása
Minden olyan elem, amely nem eredeti állapotában van, megsérült vagy hiányzó alkatrészek hibánk miatt
Bármely tétel, amely a kézbesítés után több mint 30 nappal érkezik vissza

Visszatérítések (ha alkalmazható)
Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, küldünk egy e-mailt, hogy értesítsük Önt arról, hogy megkaptuk a visszaküldött tételt. Értesítjük Önt a visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról.
Ha jóváhagytuk, akkor a visszatérítés feldolgozása megtörténik, és a jóváírást automatikusan jóváírjuk a hitelkártyájára vagy az eredeti fizetési módra egy bizonyos napon belül.

Késő vagy hiányos visszatérítések (ha ez alkalmazható)
Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya-társasággal, a visszatérítés igénybe vehet egy kis átfutási időt.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. Gyakran eltelik némi feldolgozási idő mire a visszatérítést jóváírják.
Ha mindezt elvégezte, és még mindig nem kapott visszatérítést, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a smellyoutlet@gmail.com címen.

Kiárusítási tételek (ahol ez alkalmazható)
Csak a normál áron értékesített árúkat lehet visszatéríteni, sajnos az kiárusítási tételeket nem lehet visszatéríteni.

Csere (ahol ez alkalmazható)
Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha hibásak vagy sérültek. Ha ki kell cserélnie ugyanarra a cikkre, küldjön egy e-mailt a smellyoutlet@gmail.com e-mail címre, és küldje el a cikket a következő címre: CPS Perfumes & Cosmetics, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ.

Ajándékok
Ha az elemet ajándékként jelölték meg, amikor megvásárolta és közvetlenül az Önhöz szállított, ajándékutalványt kap a megtérülés értékéhez. Miután megkapta a visszaküldött elemet, ajándékutalványt küldünk Önnek.

Ha az elemet nem vették fel ajándékként megvásárláskor, vagy az ajándékozó a megrendelést magának szállította, hogy később adjon neked, visszatérítést küldünk az ajándékozónak, és megtudja a visszatérését.

Szállítás
A termék visszaküldéséhez küldje el a terméket a következő címre: CPS Parfümök és Kozmetikumok, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ

Ön lesz felelős a saját szállítási költségeinek kifizetéséért a tétel visszaszolgáltatásáért. A szállítási költség nem téríthető vissza. Ha visszatérítést kap, a visszatérítési költség levonásra kerül a visszatérítésből.

Attól függően, hogy Ön hol él, függ, hogy az Ön által kicserélt termék mennyi idő alatt jut el Önhöz.

Ha 75 £ feletti terméket szállít, akkor fontolóra kell vennie egy nyomon követhető szállítási szolgáltatás igénybevételét vagy a szállítási biztosítás vásárlását. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.